javascript is hier vereist om sommige functies correct te laten werken.

  • Juiste maat bepalen? Klik hier

  • gratis verzending vanaf €50,- in NL

  • voor 18 uur besteld, zelfde dag verzonden

Veel gestelde vragen

BESTELLEN

  • Klik op het gewenste product
  • Selecteer de gewenste maat
  • Klik op de bestel button, zo plaats je het artikel in het winkelmandje
  • Klik in de winkelmand op de button "plaats je bestelling"
  • Je komt nu in het afrekenscherm. Vul hier de benodigde gegevens in en controleer de items die je hebt besteld
  • Klik op de button "Doorgaan met verzenden"
  • Je wordt doorgestuurd naar de veilige betaalomgeving waarin je de betaling kan voldoen
  • Je ontvangt een bevestigingsmail en wij gaan voor je aan de slag

Ja, wij hebben alle artikelen op voorraad, zodat we alle bestellingen snel kunnen leveren. 1 uitzondering: Stabifoot. Niet alle kleuren en maten van Stabifoot hebben wij in huis, maar worden verzonden vanuit Stabifoot zelf.

Is een artikel of maat niet op voorraad, dan kan je een email sturen. Wij kunnen dan kijken of we deze als nog voor je kunnen bestellen.

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een bevestiging in je mailbox.

Heb je geen bevestiging ontvangen? In de meeste gevallen is dit de oorzaak:

- SPAM: check je spambox (ongewenste mails), wellicht is de mail daar te vinden

- Typefout in mailadres: wellicht heb je een typefout gemaakt in je mailadres. In dat geval kan je een mail sturen naar info@slofjes.nl. Dan passen wij het mailadres voor je aan.

- Gmail: gebruik je Gmail? Dan kan het zijn dat de mail is gelabeld als "reclame, Kijk tus ook in de tab"reclame" van je inbox.

Als je bestelling nog niet is verzonden, dan mag je altijd iets toevoegen aan je bestelling, zonder extra verzendkosten.

Bel zo snel mogelijk met onze klantenservice om deze toevoeging door te geven: 0646808781. Op deze manier kan je snel controleren of iets toevoegen nog mogelijk is.

Telefonisch passen we dan gelijk je bestelling aan in het systeem. per mail ontvang je vervolgens een betaallink om deze toevoeging te betalen.

Als je de bestelling wil annuleren of wijzigen dan adviseren wij je om zo snel mogelijk te bellen naar: 0646808781. Alleen op deze manier kunnen we snel schakelen.

Als je bestelling al is verzonden, dan kan je deze helaas niet meer annuleren of wijzigen.

Ons systeem heeft het artikel dat je bestelde voor jou gereserveerd. Je had waarschijnlijk het laatste artikel besteld uit onze voorraad.

Neem telefonisch met ons contact op zodat wij via de mail een betaallink delen, zodat je de bestelling als nog kan afronden.

Telefoonnummer: 0646808781

Uiteraard! Je kan een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken. Vul in dit geval je gegevens in bij de check-out.

Dit hangt erg af van het specifieke artikel. Veel producten kunnen we snel bijbestellen en leveren.

Mail of bel altijd even om te checken of je het product nog kan bestellen. Vaak kunnen we iets regelen of een alternatief voorstellen.

Telefoon: 0646808781

Mail: info@slofjes.nl

Verzending en ophalen

Gratis verzending vanaf €50,- in Nederland

Verzendkosten voor bestellingen onder €50,- zijn:

  • Brievenbus pakketjes = €3,85
  • Pakketpost = €5,95
  • Verzending naar adres buiten Nederland (bijvoorbeeld België) = €9,-

Bijna als onze artikelen passen door de brievenbus. Super fijn, want zo hoef je niet thuis te blijven om je pakket aan te nemen van de postbezorger. Alleen regenlaarzen, babyschoenen met zool vragen we meer verzendkosten voor omdat dit een pakket wordt.

Onze leverbelofte is vandaag voor 18 uur besteld, is vandaag verzonden (met uitzondering van zaterdag en zondag).

Dit betekend dat je bestelling in 98% van de gevallen de volgende dag in huis is (mits DHL zijn leverbelofte haalt).

Ja dat kan. Dit kan je doen door online je bestelling te plaatsen en bij de verzendwijze in de check out aan te vinken dat je het komt ophalen in Sassenheim.

Je ontvangt van ons een mail wanneer het klaar staat.

Bel of mail je even wanneer je wil langs komen? Dan zorgen wij dat we er voor je zijn.

Ophaaladres:

Molensttraat 42, 2171GN Sassenheim

Contact:

info@slofjes.nl

0646808781

95% van onze producten passen door de brievenbus. Je hoeft hier dus niet voor thuis te blijven en zijn te vinden in je brievenbus.

Indien je pakket te groot is voor door de brievenbus, dan zal de postbezorger proberen het bij de buren achter te laten.

Lukt dit niet, dan brengen ze je pakket bij het dichtstbijzijnde PostNL punt. In je e-mail en PostNL app kan je lezen waar PostNL je pakket heeft neergezet.

Het pakket wordt een week bewaard op dat PostNL punt. Wanneer je het pakket niet in ontvangst hebt kunnen nemen en geen actie richting PostNL hebt genomen, dan retourneert PostNL het pakket naar ons.

Je kan in overleg met ons je pakket dan opnieuw laten verzenden. Voor het opnieuw verzenden vragen wij je €5,5. Na ontvangst van de betaling spreken we een nieuwe bezorgdag met je af.

De de dag dat wij je bestelling hebben afgegeven bij het PostNL punt, ontvang je per mail een Track&Trace code met daarin het verwachte aflevermoment.

Check voor de zekerheid je SPAM box, het komt voor dat deze track&trace mail hierin terecht komt.

Nog altijd geen mail? Bel of mail ons gerust, dan delen wij hem nog een keertje

Telefoon: 0646808781

Mail: info@slofjes.nl

Er kunnen meerdere redenen zijn waardoor jouw bestelling nog niet bezorgd is:

  1. Controleer de track & trace, het kan zijn dat DHL of PostNL het aflevermoment niet heeft gehaald. In deze track & trace kan je precies zien wanneer PostNL / DHL verwacht het pakketje bij je te leveren.
  2. Je was niet thuis toen de postbezorger voor de deur stond. PostNL / DHL doet helaas geen papiertje meer in je brievenbus als ze zijn langs geweest. Check daarom altijd de track & trace om te zien waar je pakket is. Meestal wordt het afgeleverd bij je buren of een PostNL punt in de buurt. In de track & trace staat waar hij is afgeleverd.
  3. Het pakketje past door je brievenbus, check daarom altijd je brievenbus. Wellicht zit hij daarin.

Heb je bovenstaande stappen gecheckt en het is nog steeds niet duidelijk? Neem dan contact met ons op. Het makkelijkste is als je het ordernummer bij de hand hebt of mailt naar info@slofjes.nl

Retouren

Voorkom het ruilen van je aankoop door het baby voetje eerst op te meten. Als je het voetje van de hiel tot de grote teen op meet en daar ongeveer 1 centimeter bij op telt dan heb je de juiste maat.
Hoe je het voetje van jou heerlijk bewegende kindje het makkelijkste kan opmeten, lees je hier: Baby schoenmaat bepalen

Retouren of Ruilen?

Ruilen en retouren kan binnen 14 dagen. Lees hier hoe je dit kan regelen: Retour en Ruil instructies

Producten met korting aangekocht terug sturen?

- Minder dan 30% korting: Artikelen aangekocht met minder dan 30% korting (voucher of sale) mogen enkel geruild worden voor een ander paar of voor een tegoedbon.

- Meer dan 30% korting:  Artikelen aangekocht met meer dan 30% korting kunnen niet geruild of retour gestuurd worden.

Je kan binnen 14 dagen (een deel van) je bestelling retour sturen of ruilen.

Wil je een product terugsturen die je met korting bij ons hebt aangekocht? Daarvoor hanteren wij een aangepaste werkwijze:


Minder dan 30% korting: 

Artikelen aangekocht met minder dan 30% korting (voucher of sale) mogen enkel geruild worden voor een ander paar of voor een tegoedbon.


Meer dan 30% korting:  Artikelen aangekocht met meer dan 30% korting kunnen niet geruild of retour gestuurd worden.

Stuur een mail naar info@slofjes.nl. Vermeld hier de volgende punten in voor een snelle afhandeling:

  • Ordernummer
  • Foto van beschadigde artikel inclusief detail foto van de beschadiging
  • Korte toelichting

We nemen zo snel mogelijk contact met je op voor een passende oplossing

Veel gestelde vragen

Lees hier alle antwoorden op veel gestelde vragen.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via onderstaand contactformulier, mail naar info@slofjes.nl of bel 0646808781.

Bedankt voor het contact. We nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Deze site wordt beschermd door hCaptcha en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van hCaptcha zijn van toepassing.

Veel gestelde vragen

Vind hier het antwoord op je vraag